دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

اسلایدر گالری تصاویر
پوستر همایش
Poster
اطلاعیه ها
دبیرخانه همایش

 

Untitled

 

آدرس پستی دبیرخانه 

تهران، تهرانسر، کوچه یازدهم شرقی، پلاک 145

مشهد، توس 71 ، مجتمع عالی مقام، واحد 11

 

 
صفحه رسمی همایش در اینستاگرام
3st-maes2021
3st.MAES2021

 

ارتباط سریع

05138820210

09050244532
(تماس-پیامک-تلگرام-واتساپ)
ir-greensoft-payamak_512x512 ir-yaser-telehphonezarory_512x512
telegram-icon-1 200px-WhatsApp-svg
 
 
اخبار سایت

 

گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر/ برترینش کن برایم این زمان و این زمین . . .

 


عید نوروز بر شما مبارک

 

maes

1399/12/30 بیشتر بدانید ...

 

 

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پژوهشگران محترم

 

 

با یاری خداوند متعال سومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار در روز جمعه مورخ 22 اسفندماه 1399 در شهر مشهد و در سالن همایش آرتاگوانا و با حضور تعداد زیادی از نخبگان و اساتید کشوری و بین المللی و پژوهشگران ارجمند برگزار گردید. 

 

برگزاری این همایش تحت تاثیر و رعایت پروتکل های بهداشتی از بابت انتشار ویروس کووید 19، بود و از همراهی پژوهشگران تشکر و قدردانی می کنیم.

 

طبق برنامه قبلی این همایش از ساعت 8 صبح آغاز گردید و پس از مراسم ابتدایی و سخنرانی دبیر علمی، سرکارخانم حسینیان و دبیر اجرایی جناب آقای مهندس ایوبی، پنل های علمی تخصصی در چهار محور 1)علوم مدیریتی، 2)حسابداری و 3)اقتصاد  بصورت جداگانه برگزار گردید.

در هر محور 3 مقاله برتر بصورت سخنرانی ارائه شدند و جمعا 12 مقاله برتر به نشریات اپن اکسس مورد مکاتبه دبیر محترم علمی، معرفی شدند. این مراسم پس از صرف ناهار در ساعت 15 به کار خود پایان داد.

 

همچنین طی سخنرانی های پایانی، خط مشی کلی چهارمین دوره همایش تبیین شد و ان شاءالله در سال 1400  این مهم، تحقق پیدا خواهد کرد.

 لذا از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای چهارمین دوره این همایش در حال انجام است که پس از طی مقدمات لازم در یک فراخوان عمومی به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز و ارجمند خواهد رسید و کسانی که در این دوره همایش ما را یاری کردند، در صورت تمایل با شرایط بسیار ویژه در دوره بعدی در کنار ما خواهند بود.

 

 

باتشکر

حسینیان

دبیر علمی همایش

 

1399/12/30 بیشتر بدانید ...

 

 

شرایط ویژه برای بهرمندی فرهنگیان و معلمان عزیز 

از مزایای گواهینامه های معتبر و مورد تایید همایش

 

fb461d51aa487a2021bfebd1136f9ad43

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09050244532  تماس بگیرید

 

 

1399/12/12 بیشتر بدانید ...

 

 

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی ...

 

احتراما به استحضار میرساند، با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش، تا بیستم اسفندماه تمدید شد.

 

لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

***********************

 

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: چهارشنبه/ 20 اسفند ماه 1399

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: چهارشنبه/ 20 اسفند ماه 1399

 

برگزاری همایش: جمعه/ 22 اسفند ماه 1399

 

 

***********************

 

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق واتساپ و یا پیامک برای شماره  09050244532  ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

 

 دبیرخانه سومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

1399/12/01 بیشتر بدانید ...

صفحه رسمی همایش در اینستاگرام

3st-maes2021

3st.MAES2021

--------------------------------------------------------------------

تاریخ برگزاری همایش

شنبه   1399/12/2

 

آخرین مهلت ارسال و ویرایش مقاله

پنج شنبه   1399/11/30

 

آخرین مهلت ثبت نام

پنج شنبه   1399/11/30

--------------------------------------------------------------------

 

ردیف نوع ثبت نام هزینه (تومان)
1 دانشجویی با مقاله (حضوری) تکمیل ظرفیت
2 دانشجویی با مقاله (غیرحضوری) 200.000
3 اعضای هیات علمی و آزاد (حضوری) تکمیل ظرفیت
4 اعضای هیات علمی و آزاد (غیرحضوری) 220.000
5 مقالات دوم و بیشتر 150.000
6
مقالات ويژه پژوهشگران همایش دوره اول و دوم
150.000
7 گواهینامه دوم و بیشتر برای هر مقاله 40.000
8 گواهینامه حضور و شرکت در همایش 50.000
9 گواهینامه عضویت در کمیته علمی 50.000
10 گواهینامه عضویت در کمیته داوران 50.000

 

 

پژوهشگرانی که در دوره اول همایش و یا دوره دوم همایش حضور داشته اند و یا مقاله ارسالی ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است؛  می توانند تمامی مقالات خود را در قالب «مقالات ويژه پژوهشگران همایش دوره اول و دوم» ارسال کرده و از تخفیف  50.000 تومانی برای هر مقاله برخوردار شوند و فقط مبلغ 150.000 تومان برای هر مقاله بایستی پرداخت کنند

 

نحوه واريز وجه ثبت نام:

ابتدا وارد سامانه کاربران خود شده و از منوی  "خدمات "  لیست خدمات مدنظر را انتخاب نمایید و در پایان ثبت خدمات را تایید کرده تا فاكتور نهایی شما صادر گردد.

 

پژوهشگران محترم مي تواند از راه هاي ذيل نسبت به واريز وجه خود اقدام نمايند:

* مراجعه به يكي از شعب بانك قرض الحسنه رسالت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

* مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

* مراجعه به اينترنت بانك و واريز بصورت اينترنتي

* مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند تاپ، آپ، پات، سکه و... و واريز بصورت اينترنتي

 

به اطلاع ميرساند پس از دريافت رسيد پرداخت، تصویر فیش خود را از طریق منوی "ارسال فیش" ارسال نمایید.

 

-----------امکان پرداخت اینترنتی از درگاه سایت همایش وجود ندارد-----------

 

شماره حساب : 6840349 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)

شماره کارت: 8416-6629-7210-5041 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)

 

نكات مهم:

 

1- هیچ تفاوتی بین گواهینامه های افرادی که غیر حضوری ثبت نام کرده اند و افرادی که حضوری ثبت نام کرده اند وجود ندارد و تمامی گواهینامه های مقالات یکسان خواهد بود.

 

2- ثبت نام اولیه در سایت و ارسال مقاله رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هزینه نیست.

 

3- پس از داوری مقاله و تایید پذیرش از طرف دبیرخانه همایش، با توجه به نیاز خود نسبت به صدور فاکتور اقدام کنید و سپس هزینه را پرداخت نمایید.

 

4- برای هر مقاله فقط یک گواهینامه و یک کتابچه الکترونیک مجموعه مقالات صادر خواهد شد، در صورتی که تعداد نویسندگان بیش از یک نفر است، به ازای هر نفر هزینه گواهینامه دوم و بیشتر برای هر مقاله (مبلغ 40.000 تومان) بایستی پرداخت گردد.

 

5- افرادی که بیشتر از یک مقاله دارند، مقاله دوم ایشان شامل تخفیف می شود (مبلغ 150.000 تومان).

 

6- افرادي كه مايل به داوري زودهنگام و دريافت گواهي قبل از برگزاري همايش دارند مي توانند، از طریق پیام رسان واتس آپ و یا تلگرام درخواست خود و کد مقاله خود را به شماره 09050244532 ارسال نمایند.

 

7- افرادی که تمایل به دریافت گواهینامه عضویت در کمیته علمی و یا کمیته داوران و یا گواهینامه حضور و شرکت در همایش، را دارند، در سایت همایش ثبت نام کرده و  هزینه مدنظر را واریز نمایند. گواهی رسمی به همراه کتابچه مجموعه مقالات همایش برای ایشان ارسال خواهد شد و می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

 

8- اصل گواهینامه ها و پک همایش حداکثر تا 5 روز بعد از برگزاری همایش از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می گردد. پژوهشگران عزیز، مرسوله پستی خود را حداکثر در مدت 10 روز بعد برگزاری همایش دریافت خواهند کرد. 

 

9- پژوهشگرانی که در دوره های اول و دوم این همایش مشارکت داشته اند و یا مقاله ایشان پذیرفته شده است؛ شامل تخفیف شده و برای هر مقاله خود فقط مبلغ 150.000 تومان پرداخت نمایند.

 

10- ثبت نام حضوری تکمیل شده است.

 

11- هر کاربر ثبت نام شده حداکثر می تواند ۴ مقاله برای همایش ارسال نماید.

1399/11/26 بیشتر بدانید ...

 

1- پژوهشگرانی که در دوره اول این همایش شرکت کرده اند و مقاله آنان پذیرفته شده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، شامل تخفیف ویژه با بیش از 25% می شوند و بجای پرداخت 200.000 تومان مقاله اول ، مبلغ 150.000 تومان پرداخت می کنند.

2- هیچ تفاوتی بین گواهینامه های افرادی که غیر حضوری ثبت نام کرده اند و افرادی که حضوری ثبت نام کرده اند وجود ندارد و تمامی گواهینامه های مقالات یکسان خواهد بود.

3- ثبت نام اولیه در سایت و ارسال مقاله رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هزینه نیست.

4- افرادی که بیشتر از یک مقاله دارند، مقاله دوم و مقالات بعدی ایشان شامل تخفیف می شود و مبلغ 150.000 تومان بایستی پرداخت نمایند.

5- اصل گواهینامه ها و پک همایش بعد از برگزاری همایش از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می گردد.

6- ثبت نام حضوری محدود می باشد.

7- لطفا آدرس پستی خود را دقیق ثبت کنید، در صورت بروز مشکل دبیرخانه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت. (استان-شهرستان-خیابان اصلی-خیابان فرعی-کوچه-پلاک-طبقه-واحد) درج کدپستی الزامیست.

1399/11/20 بیشتر بدانید ...

1-  با توجه به محدودیت پذیرش مهمان و سالن همایش، ثبت نام حضوری پایان یافته و فقط امکان ثبت نام غیرحضوری وجود دارد. آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان حضوری ارسال خواهدشد. گواهینامه شرکت کنندگان حضوری و غیر حضوری یکسان است.

2- تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز هزینه ها را در اسرع وقت انجام دهید تا در ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.

 

3- تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی اطمینان پیدا کنید.

 

4- فیش واریزی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. در صورت عدم تایید با شما تماس گرفته خواهد شد.در غیر این صورت نیاز به برقراری ارتباط نیست.

 

5- هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید. (پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)

1399/11/16 بیشتر بدانید ...

 

 بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری کنفرانس، پژوهشگرانی که به هر دلیل امکان حضور و شرکت در کنفرانس را ندارند و نیاز به گواهینامه اصلی حضور و شرکت در کنفرانس دارند، این شرایط فراهم شده تا گواهینامه برای ایشان صادر و از طریق پست پیشتاز ارسال شود. همچنین شما می توانید درخواست خود را جهت گواهینامه عضویت در کمیته علمی و عضویت در کمیته داوران ثبت کنید و پس از صدور، از مزایای آن بهره مند شوید.

 

به اطلاع میرساند گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و گواهینامه های ایشان (بسته کامل کنفرانس) بصورت پست پیشتاز به آدرس ثبت شده توسط پژوهشگر، ارسال خواهد شد.

 

1399/11/07 بیشتر بدانید ...

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف ویژه ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول یا دوم همایش شرکت کرده اند.

1399/10/22 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگران محترم ، از سومین همایش  تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار توسط ارگان ها، نهاد ها و شرکت های دولتی و خصوصی حمایت شده و این همایش در پایگاه های مختلف علمی و تحقیقاتی کشور نمایه و اطلاع رسانی شده است.

برای مشاهده این همایش روی لوگوهای سایت های حامی ذیل، کلیک کنید.

 

maes (3)

 

112

 

images

 

 

images

 

 

 

1399/10/19 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگران عزیز

 

با توجه به استقبال شما عزیزان از این همایش و محدود بودن ظرفیت سالن و

بعلت رعایت فاصله گزاری اجتماعی از بابت انتشار ویروس کووید 19

امکان ثبت نام حضوری و غیرحضوری در همایش کاملا یکسان است.

 

لازم بذکر است گواهینامه مقالات برای افراد حضوری و غیر حضوری

تفاوتی نداشته و ارزش و اعتباری یکسان دارد.

1399/10/16 بیشتر بدانید ...

 

به اطلاع شما میرساند ، کلیه مقالات پذیرفته شده همایش در دوره اول و دوره دوم طبق قرار داد منعقد شده فی مابین دبیرخانه همایش و پایگاه سیویلیکا (مرجع دانش) در این پایگاه منتشر شده است. برای مشاهده مقالات می توانید روی تصاویر ذیل کلیک کنید.

 

لازم به توضیح است که پایگاه سیویلیکا با دارا بودن بیش از یک میلیون مقاله بصورت پی دی اف، به عنوان بزرگترین و گسترده ترین بانک مقالات فارسی در جهان مطرح است. همچنین شما در این پایگاه میتوانید اطلاعاتی در مورد افراد برجسته علمی، مجلات و ژورنال ها و دانشگاه های ایرانی و خارجی دریافت کنید.

 

MAES01_poster

مجموعه مقالات نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

 

MAES02_poster

مجموعه مقالات دومین همایش تدبیر مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

 

 

1399/10/06 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول و یا دوم همایش حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

 

 

1399/10/03 بیشتر بدانید ...

 

 بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، پژوهشگرانی که به هر دلیل امکان حضور و شرکت در همایش را ندارند و نیاز به گواهینامه اصلی حضور و شرکت در همایش دارند، این شرایط فراهم شده تا گواهینامه برای ایشان صادر و از طریق پست پیشتاز ارسال شود. همچنین شما می توانید درخواست خود را جهت گواهینامه عضویت در کمیته علمی و عضویت در کمیته داوران ثبت کنید و پس از صدور، از مزایای آن بهره مند شوید.

 

به اطلاع میرساند گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و گواهینامه های ایشان (بسته کامل کنفرانس) بصورت پست پیشتاز به آدرس ثبت شده توسط پژوهشگر، ارسال خواهد شد.

 

1399/10/02 بیشتر بدانید ...

همکاری با دبیرخانه همایش بصورت در کمیته علمی و کمیته داوران

 

 

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

 

 

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی PhD و با  سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری افتخاری و داوطلبانه به عنوان کمیته علمی و داور مقالات همایش می باشند، دعوت به عمل می آید که اطلاعات خود را در سامانه داوران ثبت کنند.

 

لازم به توضیح است پژوهشگرانی که داوری مقاله انجام داده باشند، گواهینامه داوری مقالات بصورت رایگان برای ایشان ارسال خواهد شد و کسانی که داوری مقاله نداشته باشند، می توانند با پرداخت مبلغ 50.000 تومان گواهینامه داوری همایش به همراه کتابچه الکترونیک مقالات و کارت هدیه سیویلیکا را دریافت کنند.

 

1399/06/22 بیشتر بدانید ...

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور به رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در آثار علمی پژوهشی، انتظار می رود در زمینه تهیه و ارسال مقالات و یافته های علمی، رعایت اصول اخلاقی در ارائه رفرنس ومراجع دربخش هایی که از دستاوردهای علمی و اجرایی دیگر پژوهشگران، الزامی و موجب پربار ترشدن کارعلمی نیز خواهد شد.
 
 
دبیران و مسئولین علمی واجرایی کنفرانس، هیات علمی محترم و مجموعه دبیرخانه همایش نیز با عنایت ....

1399/06/15 بیشتر بدانید ...

آغاز به کار رسمی دبیرخانه سومین دوره همایش مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

 

بی شک هر فعالیت نظام مند علمی، در گرو تلاش خردمندانه تمامی اساتید، مدیران، پژوهشگران و دانشجویان و تمامی اهالی قلم است.

 

خداوند را سپاسگزاریم بابت برگزاری موفق دو دوره این همایش و استقبال بی نظیر شما پژوهشگران عزیز، و بسیار سپاسگزاریم از همراهی عزیزانی که از سراسر ایران و از راه های دور و نزدیک با دبیرخانه همایش در ارتباط بودند و با حضور در شهر مقدس مشهد، ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رساندند.

 

همانطور که مستحضرید "نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" در بهمن ماه 1397 و در محل هتل 4 ستاره آرتاگوانا مشهد مقدس با حضور بیش از 100 نفر از پژوهشگران و اساتید برجسته برگزار و بیش از 180 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده بود. (www.1st.tadbir-maes.ir)

 

"دومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار"  نیز در تیرماه 1398 و در تالار آفاق و با حضور بیش از 150 اندیشمند این حوزه برگزار شد. در این دوره از همایش نیز بیش از 145 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد. (www.2st.tadbir-maes.ir)

 

بر طبق برنامه ریزی انجام شده و طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش در پایان دومین دوره، مبنی بر برگزاری سومین دوره همایش در تابستان 1399، اقدامات اولیه برگزاری سومین دوره این همایش انجام شد. اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه برگزاری همایش را برای برگزار کنندگان سخت کرد. با این حال این همایش با تاخیر دوماه بزودی برگزاری خواهد شد.

لذا اولین جلسه شورای سیاستگذاری در مورد سومین دوره همایش در بهمن ماه 1398 برگزار شد و مقرر شد تا 

 

 

 

سومین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

 

 

2 اسفند ماه 1399

در مشهد مقدس برگزار شود.

(www.tadbir-maes.ir)

 

بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند. شما می توانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

 

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

1. مدیریت (کلیه گرایش ها)

2. حسابداری (کلیه گرایش ها)

3. حسابرسی (کلیه گرایش ها)

4. اقتصاد (کلیه گرایش ها)

5. بانکداری و علوم بانکی (کلیه گرایش ها)

6. اشتغال و کارآفرینی (کلیه گرایش ها)

7. کسب و کار (کلیه گرایش ها)

8. بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها)

9. آمار، ریاضی و احتمال (کلیه گرایش ها)

10. و کلیه رشته های مرتبط

 


در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.

 

 

باتشکر

دبیرخانه دائمی همایش

 

1395/11/26 بیشتر بدانید ...

    گرایش ها و محورهای همایش

    مدیریت (کلیه گرایش ها) / حسابداری (کلیه گرایش ها) / حسابرسی (کلیه گرایش ها) / اقتصاد (کلیه گرایش ها) / بانکداری (کلیه گرایش ها) /

    اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) /  کسب و کار (کلیه گرایش ها) / بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) /

    و کلیه رشته های مرتبط ...

    ارتباط با دبیرخانه همایش

    سریعترین راه های ارتباط با دبیرخانه

    از طریق شماره

    05138820210

    09050244532

     

    امروز : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    تاریخ های همایش

     

    تاریخ برگزاری همایش

    1399/12/22

     

    آخرین مهلت ارسال و ویرایش مقاله

    1399/11/20

     

    آخرین مهلت ثبت نام

    1399/11/20

    برگزار کنندگان همایش
    حامیان علمی و رسانه ای
    حامیان مالی
    نخستین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
    دومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار