دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش
مهلت ارسال مقالات »
1398/04/13
مهلت ثبت خدمات »
1398/04/13
مهلت پرداخت هزینه ها »
1398/04/13
تاریخ برگزاری همایش »
1398/04/14
پوستر همایش
Poster
دبیرخانه همایش

 

maes (2)   

 

آدرس دبیرخانه :

مشهد مقدس؛ بلوار توس

توس 57، پلاک 48/2

 

تلفن دبیرخانه :

05138820210
زمان پاسخگویی : 
ساعات اداری

 

تلفن همراه :

09050244532
(تماس-پیامک-تلگرام)
 
  

ايميل همايش :

Info@tadbir-maes.ir

 

اخبار سایت

شورای سیاستگذاری همایش ضمن تشکر و قدردانی از همراهی تمامی پژوهشگران و محققان عزیز در برگزاری این همایش، اعلام می دارد که تمامی مرسوله های پستی پژوهشگران غیرحضوری روز چهارشنبه مورخ 19 تیرماه 1398 تحویل اداره پست شده و بصورت پست پیشتاز ارسال گردیده است.

 

 

تعداد اندک مرسوله های جامانده  نیز تا چند روز آینده ارسال خواهد شد.

 

 

پژوهشگران عزیزی که در این دوره و دوره قبل همایش شرکت کرده اند، در صورت مشارکت در دوره بعدی تا 50 درصد تخفیف خواهند گرفت. طبق توافق اولیه دوره بعدی این همایش در دیماه 1398 برگزار خواهد شد.

1398/04/29 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع میرساند، مرسوله پستی پژوهشگران عزیز بزودی ارسال خواهد شد

و تا پایان همین هفته مورخ 28 تیرماه 1398

منتظر بسته های پستی خود باشند.

 

 

1398/04/22 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محترم

به اطلاع می رساند، با توجه به در پیش بودن مصاحبه های مقطع دکتری، با تصویب کمیته سیاستگذاری همایش، فرآیند داوری مقالات حداکثر 24 ساعته خواهد بود و نتیجه آن بر روی پنل کاربری یا ایمیل نویسنده مسئول مقاله قابل مشاهده خواهد بود.

 

پذیرش مقالات در این همایش به ترتیب اهمیت در 4 سطح خواهد بود، که عبارتند از:

1) شفاهی یا سخنرانی (تعداد بسیار محدود)

2) پوستر

3) چاپ در مجموعه مقالات

4) پذیرش چکیده مقاله

 

 

پس از پذیرش مقاله در یکی از سطوح فوق، شما می توانید هزینه ثبت نام خود را واریز کرده و در پنل کاربری ثبت کنید، در صورتی که مقاله شما بصورت پوستر، چاپ در مجموعه مقالات و یا چاپ چکیده پذیرفته شد، نیاز به اقدام خاصی نیست. برای تایید از طرف شما فقط کافیست هزینه مقاله خود را پرداخت کنید وفیش واریزی را در پنل کاربری خود ثبت کنید. برای اطلاع از هزینه ها به منو "تعرفه های ثبت نام در همایش" در بالای همین صفحه مراجعه کنید.

 

 تمامی مقالات پذیرفته شده در همایش در کتابچه الکترونیک همایش و پایگاه سیویلیکا منتشر میشود و مقالات برتر جهت چاپ در ژورنال های معتبر خارجی به ISC معرفی خواهند شد.

 

گواهی موقت مقاله شما (همراه با مهر،امضا و سربرگ معتبر همایش) در کمتر از 48 ساعت صادر و از طریق تلگرام یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

 

 

1398/04/11 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محتـــــــــرم

 

1) توجه داشته باشید که نتیجه داوری مقاله شما حداکثر 24 ساعت پس از دریافت توسط دبیرخانه اعلام میشود.

 

2) در صورتی که مقاله شما بصورت پوستر، چاپ در مجموعه مقالات و یا چاپ چکیده پذیرفته شد، نیاز به اقدام خاصی نیست. برای تایید از طرف شما فقط کافیست هزینه مقاله خود را پرداخت کنید. برای اطلاع از هزینه ها به منو "تعرفه های ثبت نام در همایش" در بالای همین صفحه مراجعه کنید.

 

3) تمامی مقالات پذیرفته شده در همایش در کتابچه الکترونیک همایش و پایگاه سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

4) بدلیل پایان یافتن ظرفیت، ثبت نام حضوری به اتمام رسیده و شما فقط می بایست ثبت نام غیرحضوری داشته باشید. گواهینامه مقالات حضوری و غیر حضوری یکسان است و تفاوت ندارد.

 

5) آدرس دقیق پستی و کد پستی خود را در هنگام ثبت نام یا ویرایش مشخصات بطور کامل درج کنید. بدیهی است بروز هر گونه مشکل بدلیل نقص آدرس بر عهده شماست. (استان-شهر-خیابان اصلی-خیابان فرعی-کوچه اصلی-کوچه فرعی-پلاک-طبقه-واحد)

 

1398/04/09 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محترم:

 

مقالات پذیرفته در این همایش که مراحل ثبت نام را تکمیل و هزینه ها را پرداخت کرده باشند، در پایگاه سیویلیکا (بزرگترین و غنی ترین بانک مقالات کشور) منتشر و در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

1398/04/07 اطلاعات بیشتر ...

خدمات دریافتی ثبت نام کنندگان در همایش

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

 

1) گواهی پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا

4) کتاب الکترونیک مجموعه مقالات همایش

5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

6) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

7) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

8) تخفیف 35% برای پژوهشگرانی که در دوره قبل همایش شرکت کرده اند

 

1398/04/06 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی

 

احتراما به استحضار میرساند، با توجه به در پیش بودن تاریخ مصاحبه برای مقطع دکتری و به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه شورای سیاستگذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش، تا 15 روز آینده تمدید شد.

 

لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: سه شنبه/ 11 تیر ماه 1398

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: چهارشنبه/ 12 تیرماه 1398

 

برگزاری همایش: جمعه/ 14 تیر ماه 1398

 

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق پیامک برای شماره  09050244532  ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

 

 

 دبیرخانه دومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

1398/03/27 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محترم

 

 

 

به استحضار میرساند ارسال ایمیل تسویه حساب و تکمیل فرآیند ثبت نام بصورت عمومی برای تمامی ثبت نام کنندگان  در همایش ارسال می شود.

 

پژوهشگران محترمی که هزینه را واریز و تصویر فیش را در پنل کاربری خود ثبت کرده اند، در صورت بروز مشکل با ایشان تماس گرفته خواهد شد، در غیر این صورت نیاز به تماس یا پیگیری مجدد نیست.

 

 

1398/03/26 اطلاعات بیشتر ...

قابل توجه پژوهشگران محترم:

 

1) گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و تفاوتی ندارد.

 

2) آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.


3) مهلت ارسال مقاله و پرداخت هزینه ها تا ساعت 24 روز یکشنبه 26 خردادماه می باشد.

 

4) برای هر مقاله فقط یک پک همایش ارسال می شود، در صورت تمایل به دریافت پک همایش به تعداد نویسندگان بایستی برای هر پک مبلغ 35.000 تومان (گواهینامه دوم و بیشتر) واریز کنید.

 

5) امکان پرداخت اینترنتی از طریق سایت همایش وجود ندارد. به یکی از روش های ذیل هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایید:

* مراجعه به يكي از شعب بانك قرض الحسنه رسالت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

* مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

* مراجعه به اينترنت بانك و واريز بصورت اينترنتي

* مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند تاپ، آپ، پات، سکه و... و واريز بصورت اينترنتي

 

* شماره حساب : 6840349 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)


* شماره کارت: 8416-6629-7210-5041 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)

 

6) هزینه های ثبت نام به شرح ذیل است:

* دانشجویان برای مقاله اول 175.000 تومان و مقاله های بعدی 120.000 تومان

* سایر پژوهشگران برای مقاله اول 195.000 تومان و مقاله های بعدی 120.000 تومان

* گواهینامه عضویت در کمیته علمی 80.000 تومان

* گواهینامه عضویت در کمیته داوران 80.000 تومان

* گواهینامه حضور در همایش 80.000 تومان

* گواهینامه دوم و بیشتر برای هر مقاله 35.000 تومان

 

7) بعد از پرداخت هزینه ها از طریق گزینه های بالا، تصویر فیش بانکی را حتما در پنل کاربری خود درسایت ثبت کنید.

 

8) تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی و کد پستی اطمینان پیدا کنید.

(آدرس دقیق:استان-شهر-خیابان اصلی-خیابان فرعی-کوچه-پلاک-طبقه)

 

9) در هنگام ارسال مقاله فارسی، ارسال چکیده انگلیسی الزامی نیست.

 

10) هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید.

(پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)

 

 

1398/03/23 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا

4) کتاب الکترونیک مجموعه مقالات همایش

5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

6) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

7) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

8) تخفیف تا  35% برای پژوهشگرانی که برای دوره قبل همایش، مقاله ارسال کردند و مقالات آنها پذیرفته شده است.

 

لطفا در اسرع وقت، نسب به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنید.

1398/03/17 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محترم

به اطلاع می رساند، با توجه به در پیش بودن مصاحبه های مقطع دکتری، با تصویب کمیته سیاستگذاری همایش، فرآیند داوری مقالات حداکثر 24 ساعته باشد و نتیجه آن بر روی پنل کاربری یا ایمیل نویسنده مسئول قابل مشاهده خواهد بود.

 

پذیرش مقالات در این همایش به ترتیب اهمیت در 4 سطح خواهد بود، که عبارتند از:

1) شفاهی یا سخنرانی (تعداد بسیار محدود)

2) پوستر

3) چاپ در مجموعه مقالات

4) پذیرش چکیده مقاله

 

پس از پذیرش مقاله در یکی از سطوح فوق، شما می توانید هزینه ثبت نام خود را واریز کرده و در پنل کاربری ثبت کنید، در صورت لزوم جهت دریافت گواهی موقت، درخواست خود را از طریق تلگرام به شماره  09050244532  برای دبیرخانه ارسال کنید.

 

گواهی موقت مقاله شما (همراه با مهر،امضا و سربرگ معتبر همایش) در کمتر از 48 ساعت صادر و از طریق تلگرام یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

1398/03/13 اطلاعات بیشتر ...

قابل توجه کسانی که نیاز به گواهی حضور در همایش دارند:

 

 

طبق مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری همایش و پیرو درخواست های شما عزیزان، کسانی که بدون مقاله قصد شرکت در همایش را بدون مقاله دارند، این شرایط فراهم شده تا  گواهی حضور و شرکت در همایش را دریافت کنند و از امتیازات آن بهره مند شوند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه ارتباط برقرار کنید 

09050244532

05138820210

1398/03/11 اطلاعات بیشتر ...

قابل توجه ثبت نام کنندگان در همایش: 

 


1- فقط امکان ثبت نام غیرحضوری وجود دارد. آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک ارسال خواهدشد. گواهینامه برای ثبت نام کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است.

2- تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز هزینه ها را در اسرع وقت انجام دهید تا در ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.

3- تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی اطمینان پیدا کنید.

4- امکان پرداخت از درگاه اینترنتی سایت وجود ندارد. لطفا از سایر روش ها تلاش نمایید.

1398/03/08 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند، با توجه به اعتبار و اهمیت علمی این همایش و با پیگیری دبیرخانه همایش، پایگاه ها و سایت های معتبر کشور ضمن حمایت و پشتیبانی از این همایش، اقدام به اطلاع رسانی و نمایه کردن این همایش کرده اند.

برای بازدید از لینک صفحه همایش در این پایگاه ها، لطفا روی آن کلیک کنید.

 

 

137ab7ba60317c97cdbd28ede1b7522b)

 

پایگاه سیویلیکا

 

 

 

tadbir-aucs  

 

 

aucs2018

 

 

 conferencejoo  jpg 

 

 

 symposia-fa 

 

 

 7b25739b2191de59ad9d41fd3011e826r 

 

 

 

Untitled (1)

 

 

 

کنفرانس یاب

 

 

1398/02/30 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهی پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا

4) کتاب الکترونیک مجموعه مقالات همایش

5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

6) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

7) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

8) تخفیف تا  35% برای پژوهشگرانی که برای دوره قبل همایش، مقاله ارسال کردند و مقالات آنها پذیرفته شده است.

1398/02/20 اطلاعات بیشتر ...

حداکثر زمان داوری مقالات 3 تا 5 روز است. پژوهشگرانی که نیاز به داوری زودهنگام مقالات دارند، کد مقاله خود را از طریق تلگرام و یا پیامک برای دبیرخانه همایش ارسال کنند.

پس از ثبت مقاله شما در سامانه به آن یک کد اختصاص داده‌ می شود و در پورتال مدیریت همایش قرار می گیرد. سپس از طریق دبیرخانه اجرایی کارشناسان مرتبط ، هر یک از مقالات را به 2 تا 3 داور متخصص در آن زمینه ارسال می نمایند. پس از اعلام نتیجه داوری توسط کمیته داوران، نتیجه داوری در کنترل پنل شما قسمت وضعیت مقاله نمایش داده خواهد شد. 

1398/02/16 اطلاعات بیشتر ...

بر طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش بعد از برگزاری  نخستین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار، پژوهشگرانی که در دوره اول این همایش شرکت کرده اند، در صورت پذیرش مقاله ایشان در دومین دوره از همایش شامل تخفیف حداقل 35 درصدی خواهند شد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش تماس بگیرید

09050244532

05138820210

1398/02/11 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، گواهینامه مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه همایش برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان می باشد و تفاوتی نخواهد داشت.

 

لازم به توضیح است در گواهینامه صادر شده مقالات، حضور یا عدم حضور نویسنده درج نخواهد شد. در صورت نیاز نویسنده، پس از درخواست ایشان گواهی حضور صادر خواهد شد.

1398/01/20 اطلاعات بیشتر ...

رعایت اخلاق علمی و حرفه ای در نگارش مقالات

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر و جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی از الزامات تهیه و ارسال آثار علمی پژوهشی می باشد. لذا ...

1397/12/25 اطلاعات بیشتر ...

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری ...

1397/12/15 اطلاعات بیشتر ...

شروع به کار همایش

بسم رب القلم

 

 

 

 

همسفر    با    سیمرغ    دانش            نشسته بر بال های اندیشه

بیکرانه هستی را در می نوردی             تا آخرین چِکاد  پیروزی

 

 

بی شک هر فعالیت نظام مند علمی، در گرو تلاش خردمندانه تمامی اساتید، مدیران، پژوهشگرانريال دانشجویان و تمامی اهل قلم است.

 

خداوند را سپاسگزاریم بابت برگزاری "نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" و بسیار سپاسگزاریم از همراهی عزیزانی که از سراسر ایران و از راه های دور و نزدیک با دبیرخانه همایش در ارتباط بودند و با حضور در شهر مقدس مشهد، ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رساندند.


بر طبق برنامه ریزی انجام شده و طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش مبنی بر برگزاری دومین دوره همایش در خرداد ماه 1398، اقدامات اولیه برگزاری دومین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار انجام شد.

 

دومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

27 خرداد ماه 1398

مشهد مقدس

 

 

از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا  ما را در بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند. شما میتوانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

 

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

1. مدیریت (کلیه گرایش ها)

2. حسابداری (کلیه گرایش ها)

3. حسابرسی (کلیه گرایش ها)

4. اقتصاد (کلیه گرایش ها)

5. بانکداری و علوم بانکی (کلیه گرایش ها)

6. اشتغال و کارآفرینی (کلیه گرایش ها)

7. کسب و کار (کلیه گرایش ها)

8. بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها)

9. آمار، ریاضی و احتمال (کلیه گرایش ها)

10. و کلیه رشته های مرتبط

 


در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.

 

 

باتشکر

دبیرخانه دائمی همایش

 

 

1397/12/01 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای همایش

    مدیریت (کلیه گرایش ها) / حسابداری (کلیه گرایش ها) / حسابرسی (کلیه گرایش ها) / اقتصاد (کلیه گرایش ها) / بانکداری (کلیه گرایش ها) / اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) /  کسب و کار (کلیه گرایش ها) / بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) /

    و کلیه رشته های مرتبط ...

    ارتباط سریع با دبیرخانه
     
    09050244532
     
    images SMS-Message-icon ry Untitled 
     
     
    تاریخ های مهم

    مهلت ثبت نام 

    25 خردادماه 1398

    مهلت ارسال مقالات

    25 خردادماه 1398

    مهلت ویرایش مقالات 

    25 خردادماه 1398

    مهلت ثبت خدمات

    25 خردادماه 1398

    مهلت پرداخت هزینه 

    26 خردادماه 1398

    تاریخ برگزاری همایش

    27 خردادماه 1398

    امروز : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    17
    بازدید دیروز :
    45
    بازدید کل :
    25646
    پژوهشگران، اساتید و دانشجویان رشته های ذیل مقالات خود را برای دبیرخانه ارسال کنند

     

    1) اقتصاد (کلیه گرایش ها) 

    2) مدیریت (کلیه گرایش ها)

    3) بانکداری (کلیه گرایش ها) 

    4) حسابداری (کلیه گرایش ها) 

    5) حسابرسی (کلیه گرایش ها)

    6) کسب و کار (کلیه گرایش ها) 

    7) اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) 

    8)  بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) 

    9) بانکداری و علوم بانکی (کلیه گرایش ها) 

    10) آمار، ریاضی و احتمال (کلیه گرایش ها) 

    11) و کلیه رشته های مرتبط ...

     

    maes (2)

    برگزار کنندگان همایش
    حامیان علمی همایش
    آسان همایش 5 پایگاه داده های علمی تمام متن (تی پی بین) 6 7 9 10 11 12 115 17
    حامیان رسانه ای همایش
    آسان همایش 5 پایگاه داده های علمی تمام متن (تی پی بین) 6 7 9 10 11 12 115 17 18 19 20