دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش
مهلت ارسال مقالات »
1398/03/25
مهلت ثبت خدمات »
1398/03/25
مهلت پرداخت هزینه ها »
1398/03/26
تاریخ برگزاری همایش »
1398/03/27
پوستر همایش
Poster
دبیرخانه همایش

 

maes (2)   

 

آدرس دبیرخانه :

مشهد مقدس؛ بلوار توس

توس 57، پلاک 48/2

 

تلفن دبیرخانه :

05138820210
زمان پاسخگویی : 
ساعات اداری

 

تلفن همراه :

09050244532
(تماس-پیامک-تلگرام)
 
  

ايميل همايش :

Info@tadbir-maes.ir

 

اخبار سایت

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند، با توجه به اعتبار و اهمیت علمی این همایش و با پیگیری دبیرخانه همایش، پایگاه ها و سایت های معتبر کشور ضمن حمایت و پشتیبانی از این همایش، اقدام به اطلاع رسانی و نمایه کردن این همایش کرده اند.

برای بازدید از لینک صفحه همایش در این پایگاه ها، لطفا روی آن کلیک کنید.

 

 

137ab7ba60317c97cdbd28ede1b7522b)

 

پایگاه سیویلیکا

 

 

 

tadbir-aucs  

 

 

aucs2018

 

 

 conferencejoo  jpg 

 

 

 symposia-fa 

 

 

 7b25739b2191de59ad9d41fd3011e826r 

 

 

 

Untitled (1)

 

 

 

کنفرانس یاب

 

 

1398/02/30 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهی پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا

4) کتاب الکترونیک مجموعه مقالات همایش

5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

6) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

7) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

8) تخفیف تا  35% برای پژوهشگرانی که برای دوره قبل همایش، مقاله ارسال کردند و مقالات آنها پذیرفته شده است.

1398/02/20 اطلاعات بیشتر ...

حداکثر زمان داوری مقالات 3 تا 5 روز است. پژوهشگرانی که نیاز به داوری زودهنگام مقالات دارند، کد مقاله خود را از طریق تلگرام و یا پیامک برای دبیرخانه همایش ارسال کنند.

پس از ثبت مقاله شما در سامانه به آن یک کد اختصاص داده‌ می شود و در پورتال مدیریت همایش قرار می گیرد. سپس از طریق دبیرخانه اجرایی کارشناسان مرتبط ، هر یک از مقالات را به 2 تا 3 داور متخصص در آن زمینه ارسال می نمایند. پس از اعلام نتیجه داوری توسط کمیته داوران، نتیجه داوری در کنترل پنل شما قسمت وضعیت مقاله نمایش داده خواهد شد. 

1398/02/16 اطلاعات بیشتر ...

بر طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش بعد از برگزاری  نخستین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار، پژوهشگرانی که در دوره اول این همایش شرکت کرده اند، در صورت پذیرش مقاله ایشان در دومین دوره از همایش شامل تخفیف حداقل 35 درصدی خواهند شد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش تماس بگیرید

09050244532

05138820210

1398/02/11 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، گواهینامه مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه همایش برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان می باشد و تفاوتی نخواهد داشت.

 

لازم به توضیح است در گواهینامه صادر شده مقالات، حضور یا عدم حضور نویسنده درج نخواهد شد. در صورت نیاز نویسنده، پس از درخواست ایشان گواهی حضور صادر خواهد شد.

1398/01/20 اطلاعات بیشتر ...

رعایت اخلاق علمی و حرفه ای در نگارش مقالات

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر و جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی از الزامات تهیه و ارسال آثار علمی پژوهشی می باشد. لذا ...

1397/12/25 اطلاعات بیشتر ...

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری ...

1397/12/15 اطلاعات بیشتر ...

شروع به کار همایش

بسم رب القلم

 

 

 

 

همسفر    با    سیمرغ    دانش            نشسته بر بال های اندیشه

بیکرانه هستی را در می نوردی             تا آخرین چِکاد  پیروزی

 

 

بی شک هر فعالیت نظام مند علمی، در گرو تلاش خردمندانه تمامی اساتید، مدیران، پژوهشگرانريال دانشجویان و تمامی اهل قلم است.

 

خداوند را سپاسگزاریم بابت برگزاری "نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" و بسیار سپاسگزاریم از همراهی عزیزانی که از سراسر ایران و از راه های دور و نزدیک با دبیرخانه همایش در ارتباط بودند و با حضور در شهر مقدس مشهد، ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رساندند.


بر طبق برنامه ریزی انجام شده و طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش مبنی بر برگزاری دومین دوره همایش در خرداد ماه 1398، اقدامات اولیه برگزاری دومین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار انجام شد.

 

دومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

27 خرداد ماه 1398

مشهد مقدس

 

 

از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا  ما را در بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند. شما میتوانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

 

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

1. مدیریت (کلیه گرایش ها)

2. حسابداری (کلیه گرایش ها)

3. حسابرسی (کلیه گرایش ها)

4. اقتصاد (کلیه گرایش ها)

5. بانکداری و علوم بانکی (کلیه گرایش ها)

6. اشتغال و کارآفرینی (کلیه گرایش ها)

7. کسب و کار (کلیه گرایش ها)

8. بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها)

9. آمار، ریاضی و احتمال (کلیه گرایش ها)

10. و کلیه رشته های مرتبط

 


در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.

 

 

باتشکر

دبیرخانه دائمی همایش

 

 

1397/12/01 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای همایش

    مدیریت (کلیه گرایش ها) / حسابداری (کلیه گرایش ها) / حسابرسی (کلیه گرایش ها) / اقتصاد (کلیه گرایش ها) / بانکداری (کلیه گرایش ها) / اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) /  کسب و کار (کلیه گرایش ها) / بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) /

    و کلیه رشته های مرتبط ...

    ارتباط سریع با دبیرخانه
     
    09050244532
     
    images SMS-Message-icon ry Untitled 
     
     
    تاریخ های مهم

    مهلت ثبت نام 

    25 خردادماه 1398

    مهلت ارسال مقالات

    25 خردادماه 1398

    مهلت ویرایش مقالات 

    25 خردادماه 1398

    مهلت ثبت خدمات

    25 خردادماه 1398

    مهلت پرداخت هزینه 

    26 خردادماه 1398

    تاریخ برگزاری همایش

    27 خردادماه 1398

    امروز : پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    55
    بازدید دیروز :
    126
    بازدید کل :
    10610
    پژوهشگران، اساتید و دانشجویان رشته های ذیل مقالات خود را برای دبیرخانه ارسال کنند

     

    1) اقتصاد (کلیه گرایش ها) 

    2) مدیریت (کلیه گرایش ها)

    3) بانکداری (کلیه گرایش ها) 

    4) حسابداری (کلیه گرایش ها) 

    5) حسابرسی (کلیه گرایش ها)

    6) کسب و کار (کلیه گرایش ها) 

    7) اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) 

    8)  بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) 

    9) بانکداری و علوم بانکی (کلیه گرایش ها) 

    10) آمار، ریاضی و احتمال (کلیه گرایش ها) 

    11) و کلیه رشته های مرتبط ...

     

    maes (2)

    برگزار کنندگان همایش
    حامیان علمی همایش
    آسان همایش 5 پایگاه داده های علمی تمام متن (تی پی بین) 6 7 9 10 11 12 115 17
    حامیان رسانه ای همایش
    آسان همایش 5 پایگاه داده های علمی تمام متن (تی پی بین) 6 7 9 10 11 12 115 17 18 19 20