دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش
مهلت ارسال مقالات »
1397/11/01
مهلت ثبت خدمات »
1397/11/01
مهلت پرداخت هزینه ها »
1397/11/01
تاریخ برگزاری همایش »
1397/11/01
پوستر همایش
Poster
دبیرخانه همایش

 

maes  

 

آدرس دبیرخانه :

مشهد مقدس؛ بلوار توس

توس 57، پلاک 48/2

 

تلفن دبیرخانه :

05138820210
زمان پاسخگویی : 
ساعات اداری

 

تلفن همراه :

09050244532
(تماس-پیامک-تلگرام-ایتا)
 
  

ايميل همايش :

Info@tadbir-maes.ir

 

کانال خبری همایش در فضای مجازی

 

ry

عضویت در پیام رسان تلگرام همایش

 

 

Untitled

عضویت در پیام رسان ایتا همایش

 

اخبار سایت

پژوهشگران، اساتید و دانشجویان عزیز و گرامی:

 

 

 

مرسوله های پستی شرکت کنندگان غیرحضوری همایش، امروز چهارشنبه 10 بهمن ماه 1397 تحویل شرکت پست شده و بصورت پست پیشتاز ارسال شده است.

 

با توجه به بعد مسافت مقاصد مختلف از شهر مشهد، از فردا پنجشنبه تا یکشنبه منتظر مرسوله های پستی خود باشید.

 

در صورتی که تا پایان وقت اداری روز  یکشنبه 14 بهمن ماه، مرسوله پستی خود را دریافت نکردید با دبیرخانه جهت پیگیری مرسوله پستی خود تماس حاصل فرمائید.

 

 

در پایان شورای سیاستگذاری  و دبیرخانه همایش اعلام می دارند؛ در صورتیکه باعث رنجیده خاطر شدن و یا تاخیر در ارسال مرسوله های پستی شده، از شما عزیزان پوزش می طلبد. 

 

1397/11/10 اطلاعات بیشتر ...

برگزاری همایش

 

 

پژوهشگران عزیز و گرامی

 

 

 

با یاری خداوند متعال و تلاش اساتید، شورای سیاستگذاری و تیم اجرایی و همچنین مشارکت شما عزیزان، نخستین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار  با حضور تعداد زیادی از مسئولین، علاقمندان و شرکت کنندگان برگزار شد.

 

خداوند را شاکریم که توانستیم گامی هرچند کوچک در راستای توسعه علم و ارتقا علومی چون مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری برداریم.

 

هدف ما از برگزاری این همایش کمک به این علوم بود که با همت اساتید برجسته و شما دانشجویان و پژوهشگران عزیز محقق شد.

 

بر همین اساس و با توجه به استقبال شما عزیزان و مصوبه شورای سیاستگذاری همایش، مقرر شد تا دومین دوره همایش در خردادماه سال آینده برگزار شود. پژوهشگرانی که در این دوره همایش شرکت کرده اند، در دوره بعدی در صورت مشارکت شامل 20 درصد تخفیف خواهند شد.

 

همچنین گواهی مقالات و بسته های پژوهشگران غیرحضوری بزودی ارسال خواهد شد. 

پژوهشگران عزیز، آدرس دقیق پستی، کد پستی، شماره تماس ثابت و همراه را در قسمت مشخصات خود در سایت تکمیل کنند. در صورت بروز هر گونه مشکل بدلیل آدرس اشتباه، دبیرخانه مسئولیتی ندارد.

1397/11/02 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهی پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه سیویلیکا

4) کتاب الکترونیک مجموعه مقالات همایش

5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه سیویلیکا

6) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

7) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

8) تخفیف 20% ثبت نام در دوره های بعدی همایش

 

 

لطفا در اسرع وقت نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه ثبت نام اقدام کنید تا در ترافیک ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.

 

 

1397/10/30 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز میرساند:

 

بر اساس آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش برای هر مقاله فقط یک گواهی صادر خواهد شد و نام تمامی نویسندگان در آن درج میشود.

 

با توجه به درج هولوگرام و چاپ گواهینامه های مقالات روی کاغذ ضد کپی، امکان کپی گواهینامه ها وجود نخواهد داشت.

 

پژوهشگرانی که مقالاتشان بیش از یک نویسنده دارد، می توانند برای دریافت یک گواهی بیشتر و کتابچه الکترونیک مقالات، در قسمت پرداخت هزینه، گواهی دوم را انتخاب و مبلغ 35.000 تومان واریز نمایند.

 

1397/10/29 اطلاعات بیشتر ...

ارتباط مستقیم با دبیر اجرایی

 

محضر شما پژوهشگران عزیز میرساند که بسته های پستی پژوهشگران حداکثر تا یک هفته بعد از برگزاری همایش، مورخ 8 بهمن ماه بدست نویسندگان مسئول خواهد رسید.

 

 

بسته های پستی بصورت پست پیشتاز و با پاکت مخصوص ارسال خواهد شد. پژوهشگران عزیز توجه داشته باشند که مشخصات ثبت نامی و بخصوص آدرس پستی، کدپستی و شماره های تماس صحیح باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل، دبیرخانه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 

سوالات خود را مستقیم با دبیر اجرایی آقای مهندس ایوبی از طریق شماره تماس 09050244532 مطرح کنید.

 

1397/10/27 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع میرساند پیرو قرارداد منعقد شده فی ما بین دبیرخانه همایش و پایگاه سیویلیکا، تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش که مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند در پایگاه علمی سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

 

برای مشاهده صفحه همایش در پایگاه سیویلیکا اینجا کلیک کنید 

e71b5c771bdddeef431e5852968ddac5)

 

 

مقالات برتر همایش با هماهنگی نویسنده، جهت چاپ به مجلات معتبر ISI و  ISC ارسال خواهد شد.

 

 

1397/10/24 اطلاعات بیشتر ...

شرکت کنندگان همایش به نکات ذیل توجه فرمائید:

 

1) ثبت نام حضوری تکمیل شده و شما می بایست ثبت نام غیرحضوری انجام دهید. گواهینامه شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری تفاوتی ندارد.

2) فرآیند ثبت نام و واریز هزینه خود را سریعتر انجام دهید تا در روزهای پایانی بدلیل ترافیک سایت دچار مشکل نشوید.

3) از صحیح بودن آدرس پستی، کدپستی و شماره تماس ثبت شده در سایت، مطمئن باشید.

4) مقالات خود را بر اساس فرمت قرارداده شده در سایت تنظیم و ارسال کنید.

5) در صورت نیاز به گواهی زودهنگام، درخواست و کد مقاله خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه ارسال کنید و پس از پذیرش نهایی مقاله، نسبت به واریز هزینه خود اقدام کرده و فیش را در پنل کاربری خود ثبت کنید تا گواهی موقت از طریق تلگرام برای شما ارسال شود. (صدور گواهی موقت کمتر از 2 روز اداری انجام میشود)

 

1397/10/23 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه مهم

پژوهشگران عزیز:

 

 شما فقط می توانید ثبت نام غیر حضوری انجام دهید

(گواهی حضوری و غیرحضوری تفاوتی ندارد)

 

افرادی که ثبت نام حضوری ایشان تایید شده است، آدرس و زمان برگزاری از طریق ایمیل و پیامک برای ایشان ارسال شده است.

 

 

1397/10/20 اطلاعات بیشتر ...

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهی موقت دارند، درخواست خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه همایش  09050244532  ارسال نمایند تا در اسرع وقت گواهی موقت صادر شد.

 

لازم به توضیح است؛ گواهی موقت برای مقالاتی که ثبت نام خود را تکمیل و هزینه را واریز کرده باشند، صادر خواهد شد.

ارسال فیش واریزی الزامیست.

 

1397/10/17 اطلاعات بیشتر ...

تمدید مهلت ارسال مقالات/تاریخ برگزاری 1 بهمن ماه 1397

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی

 

احتراما به استحضار میرساند، پیرو درخواست های مکرر شما عزیزان و همچنین اخذ مجوز برگزاری همایش بصورت بین المللی، تاریخ برگزاری و پذیرش مقالات با مصوبه شورای سیاستگذاری همایش، تمدید شد.

 

بر اساس مصوبه این جلسه:

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: یکشنبه / 30 دیماه 1397

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: یکشنبه / 30 دیماه 1397

 

برگزاری همایش: دوشنبه / 1 بهمن ماه 1397

 

خواهد بود.

 

لطفا مراحل ثبت نام اولیه، ارسال مقاله و تکمیل فرآیند ثبت نام خود را تا تاریخ تعیین شده قطعی نمایید. تاریخ های فوق در هیچ صورتی تغییر نخواهد کرد.

 

 

 

 

1397/10/17 اطلاعات بیشتر ...

قابل توجه ثبت نام کنندگان در همایش: 

 


1- فقط امکان ثبت نام غیرحضوری وجود دارد. آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک ارسال خواهدشد.

2- تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز هزینه ها را در اسرع وقت انجام دهید تا در ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.

3- تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی اطمینان پیدا کنید.

 

 

1397/10/15 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری همایش، لطفا در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز هزینه ها اقدام نمایید تا در ترافیک روزهای پایانی دچار مشکل نشوید.

 

نتیجه داوری مقالات شما در کمتر از 48 ساعت در پنل داوری شما نمایش داده میشود.

1397/10/10 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران عزیز

 

با توجه به استقبال شما عزیزان از این همایش و محدود بودن ظرفیت سالن،

امکان ثبت نام حضوری در همایش به پایان رسیده است.

 

شما میتوانید فقط ثبت نام غیرحضوری داشته باشید.

 

لازم بذکر است گواهینامه مقالات برای افراد حضوری و غیر حضوری

تفاوتی نداشته و یکسان می باشد.

 

1397/10/06 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهی پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه سیویلیکا

4) کتاب الکترونیک مجموعه مقالات همایش

5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه سیویلیکا

6) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

7) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

8) تخفیف 20% ثبت نام در دوره های بعدی همایش

 

 

1397/10/03 اطلاعات بیشتر ...

حداکثر زمان داوری مقالات 3 تا 5 روز است. پژوهشگرانی که نیاز به داوری زودهنگام مقالات دارند،

کد مقاله خود را از طریق تلگرام و یا پیامک برای دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

پس از ثبت مقاله شما در سامانه به آن یک کد اختصاص داده‌ می شود و در پورتال مدیریت کنفرانس قرار می گیرد. سپس از طریق دبیرخانه اجرایی ...

 

1397/09/29 اطلاعات بیشتر ...

اخذ مجوز بین المللی همایش

به اطلاع میرساند، پس از پیگیری و هماهنگی با مراجع ذیصلاح مجوز برگزاری نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار در سطح بین المللی صادر شد.

 

 

بر همین اساس امتیاز مقالات این همایش در سطح بین المللی

محاسبه خواهد شد.

 

 

1397/09/27 اطلاعات بیشتر ...

انتشار کلیه مقالات همایش در سایت سیویلیکا

بر طبق قرارداد منعقد شده فی ما بین دبیرخانه همایش و پایگاه سیویلیکا، کلیه مقالات پذیرفته شده در این همایش که مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند در پایگاه علمی سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

 

لینک همایش در پایگاه سیویلیکا 

 

 

1397/09/26 اطلاعات بیشتر ...

برخی نکات مهم در مورد ثبت نام و ارسال مقالات :


1- آدرس پستی خود را کامل و دقیق ثبت کنید.
2- در موقع ثبت مقالات از طریق سامانه در قسمت نویسندگان باید ابتدا نام نویسنده اول و سپس دیگر نویسندگان را اضافه نمائید.لازم به ذکر است ترتیب اسامی در گواهی صادره برای هر مقاله به ترتیب وارد کردن نویسندگان در این قسمت می باشد.
3- هر کاربر باید صرفا مقالات خود را از طریق سامانه ای که ایجاد کرده است ارسال کند (اسم یکی از نویسندگان مقاله نام شخصی باشد که پنل کاربری به نام اوست.).ارسال مقالات برای دیگر افراد باید از طریق پنل مجزا و مختص به آن فرد صورت گیرد.
4- تمامی اطلاعات خواسته شده در زمان ثبت مقالات را کامل نمائید.
5- در صورتیکه مقاله ای ارسال کرده اید ،پس از دریافت نتیجه داوری مقالات خود اقدام به ثبت خدمات و واریز هزینه ها کنید.
6- مقالات طبق فرمت ارائه شده در سایت تنظیم و ارسال شوند.

1397/09/20 اطلاعات بیشتر ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

- علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
-تولید علم و...

1397/09/14 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، گواهینامه مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه همایش برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان می باشد و تفاوتی نخواهد داشت.

 

لازم به توضیح است در گواهینامه صادر شده مقالات، حضور یا عدم حضور نویسنده درج نخواهد شد. در صورت نیاز ...

1397/09/12 اطلاعات بیشتر ...

رعایت اخلاق علمی و حرفه ای در نگارش مقالات

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر و جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی از الزامات تهیه و ارسال آثار علمی پژوهشی می باشد. لذا ...

1397/09/07 اطلاعات بیشتر ...

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری ...

1397/09/05 اطلاعات بیشتر ...

شروع به کار همایش
بنام خداوند بخشنده مهربان
 

 

 


به همت مسئولین و همکاری مراکز علمی و اداری کشور؛

 

 نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

 

 در تاریخ 17 دیماه 1397 در شهر مشهد مقدس

 

برگزار خواهد شد.این همایش با هدف توسعه افق های پایدار در علوم مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در جهت گسترش رفاه زندگی بشر برگزار خواهد شد.

بر طبق برنامه بلندمدت قرار است سالانه این همایش برگزار شود و در راستای رسالت خود با جذب نیروهای جوان و با انگیزه در کنار افراد باتجربه گامی بزرگ و پایدار برداشته شود.

بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا  ما را در بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند.

شما میتوانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

 

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

 

1. مدیریت (کلیه گرایش ها)

 

2. حسابداری (کلیه گرایش ها)

 

3. حسابرسی (کلیه گرایش ها)

 

4. اقتصاد (کلیه گرایش ها)

 

5. بانکداری (کلیه گرایش ها)

 

6. اشتغال و کارآفرینی (کلیه گرایش ها)

 

7. کسب و کار (کلیه گرایش ها)

 

8. بازاریابی (کلیه گرایش ها)

 

9. و کلیه رشته های مرتبط



در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.

 

 

باتشکر

دبیرخانه همایش

1395/11/26 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای همایش

    مدیریت (کلیه گرایش ها) / حسابداری (کلیه گرایش ها) / حسابرسی (کلیه گرایش ها) / اقتصاد (کلیه گرایش ها) / بانکداری (کلیه گرایش ها) / اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) /  کسب و کار (کلیه گرایش ها) / بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) /

    و کلیه رشته های مرتبط ...

    ارتباط سریع با دبیرخانه
     
    09050244532
     
    images SMS-Message-icon ry Untitled 
     
     
    تاریخ های مهم

    مهلت ثبت نام 

    30 دیماه 97

    مهلت ارسال مقالات

    30 دیماه 97

    مهلت ویرایش مقالات 

    30 دیماه 97

    مهلت ثبت خدمات

    30 دیماه 97

    مهلت پرداخت هزینه 

    30 دیماه 97

    تاریخ برگزاری همایش

    1 بهمن ماه 97

    امروز : پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    43
    بازدید دیروز :
    19
    بازدید کل :
    8523
    پژوهشگران، اساتید و دانشجویان رشته های ذیل مقالات خود را برای دبیرخانه ارسال کنند

     

    1) اقتصاد (کلیه گرایش ها) 

    2) مدیریت (کلیه گرایش ها)

    3) بانکداری (کلیه گرایش ها) 

    4) حسابداری (کلیه گرایش ها) 

    5) حسابرسی (کلیه گرایش ها)

    6) کسب و کار (کلیه گرایش ها) 

    7) اشتغال وکارآفرینی (کلیه گرایش ها) 

    8)  بازرگانی و بازاریابی (کلیه گرایش ها) 

    9) بانکداری و علوم بانکی (کلیه گرایش ها) 

    10) آمار، ریاضی و احتمال (کلیه گرایش ها) 

    11) و کلیه رشته های مرتبط ...

     

    maes

    برگزار کنندگان همایش
    حامیان علمی همایش
    آسان همایش 1 2 3 4 5 پایگاه داده های علمی تمام متن (تی پی بین) 6 7 9 10 11 12 13 14 115 17
    حامیان رسانه ای همایش
    آسان همایش 5 پایگاه داده های علمی تمام متن (تی پی بین) 6 7 9 10 11 12 13 14 115 17 18 19 20